Redna rekreacija je še kako pomembna, če želimo ohraniti svoje zdravje in pozitivnega duha. Človek je ustvarjen za gibanje in ne za posedanje, kar je v zadnjem času vse pogostejša praksa. Večinoma nas v to prisilijo delo in druge obveznosti, a kljub temu ne bi smeli reči, da ni časa za rekreacijo.

Seveda pa se pojavijo težave z motivacijo. Kako se motivirati za tek ali vadbo, ko pa smo bili 8 ur prikovani na delovno mesto, se eno uro vozili v gneči in potem poskrbeli še za kosilo, šli morda v šolo po otroka in podobno? Vzemite si listek in si zapišite nekaj opornih točk, ki vas bodo vedno motivirale za rekreacijo.

Zdrav duh v zdravem telesu

Če lahko človeka kaj motivira, je to njegovo zdravje. Dovolj bo, da si preberete kakšen članek na temo zdravja, kjer se boste seznanili z negativnimi posledicami zaradi premalo gibanja. Srčno-žilne bolezni, sladkorna, povišan krvni tlak, slaba telesna pripravljenost, odvečni kilogrami in posledično tudi splošno slabo počutje.

Ne glede na to, kako zelo utrujeni se počutite po službi in ostalih obveznostih, boste kmalu ugotovili, da vas bo rekreacija v popolnosti sprostila, pa čeprav se boste pri tem dodobra spotili. Iz sebe boste izgnali demone, ki vas spravljajo v stres, in slabo voljo, obenem pa poskrbeli še za zdravo srce in lepo postavo, ki vam jo bodo zavidali vsi.

Pripravite načrt in mu sledite

Denimo, da ste nezadovoljni z nekaj odvečnimi kilogrami, ki so se vam nabrali okoli trebuha. Odločite se za redno vadbo, pred seboj imate načrt vadbe in narisane posamezne vaje, na vas je le še, da sledite načrtu. Prvič in drugič še morda, potem pa se že utegne prikrasti izgovor.

Naj vas ne ustavijo manjše bolečine v mišicah, ki na ta način kažejo, da so končno znova v pogonu. Bolečine bodo kmalu izginile, zamenjalo pa jih bo boljše počutje, več moči in predvsem nasmešek, ko se boste postavili pred ogledalo. Vaš cilj je vaša sreča, na to nikar ne pozabite.

Opremite se

Ne glede na to, s katero vrsto rekreacije se boste ukvarjali, se ustrezno opremite. Kupite si športne copate, ki vam bodo všeč in bodo dobro nosili vaše noge ter podpirali hrbtenico. Če boste kolesarili, si kupite kolo po svojem okusu, kajti takšnega ne boste radi puščali v garaži.

Ste si omislili tenis? Izberite kvaliteten lopar, majico, hlačke in teniške copate, dogovorite se z nekaj različnimi prijatelji in si razporedite igralne ure. Seveda jih ne boste želeli razočarati. Trenirajte udarce ob steno, pilite svojo tehniko, saj boste želeli tudi zmagati.

Če boste vadili doma, si z vadbenimi pripomočki opremite prostor na samem, poskrbite za dobro glasbo in se držite določenega urnika vadbe.

Izberite si cilj

Vsekakor je lahko najboljša motivacija prav zastavljen cilj. Pa naj bo to izguba odvečnih kilogramov, lepša postava ali pa izboljšanje telesne pripravljenosti. Vedno si izberite realen in dosegljiv cilj ter ocenite, koliko časa boste potrebovali do tja.

Ves čas nadzorujte svoj napredek in naj vam bo ta v dodatno podporo pri motiviranju za nadaljevanje. Ne izpuščajte treningov, sicer boste kmalu na začetku in razočarani. Z redno vadbo boste napredek tudi čutili in počutili se boste vse bolje in bolje, dokler brez vadbe enostavno ne boste več zdržali. Pa vprašajte na primer tekače.