Ljudje že tisočletja iščejo načine za izboljšanje svojega spolnega življenja, vključno s poskusom odkrivanja najboljših živil, ki pomagajo pri boljšem seksu.

Znanstveniki so raznoliko hrano povezali z boljšim seksom. V tem članku vas bomo seznanili s tem, katera živila jesti za povečanje libida, izboljšanje vzdržljivosti in izboljšanje vašega spolnega življenja.

Vzdrževanje dobrega srčno-žilnega sistema je nujno za spolno zdravje. Boljša cirkulacija lahko privede do boljšega spolnega odziva pri moških in ženskah. To še posebej velja za odziv na erekcijo. Za vzdržljivost je ključnega pomena tudi zdravje srca.

Če povemo z drugimi besedami, če je dobro za srce, je to dobro za spolno življenje osebe.

Ameriško združenje za srce priporoča dieto, ki vključuje:

  • široko paleto sadja in zelenjave
  • polnozrnate žitarice in veliko vlaknin
  • zdravilna olja, kot sta olivno in sončnično olje
  • morski sadeži, oreški in stročnice

Raziskave kažejo, da lahko sledenje tej zdravi prehranI izboljša določene vidike spolnega zdravja. Raziskovalci, ki so preučevali mediteransko dieto, ki sledi podobnim vzorcem, so ugotovili, da imajo moški, ki so sledili dieti, manj težav z erektilno disfunkcijo, sicer znano kot ED. Poleg tega je veliko živil, ki prav tako spadajo pod zdravo zdravo prehrano, na primer avokado, šparglji, oreščki, morski sadeži in sadje, povezano z boljšim seksom tako v tradicionalni medicini kot v znanstvenih raziskavah.

Raziskovalci so tudi ugotovili, da so ljudje, ki so jedli avokado, zmanjšali tveganje za metabolični sindrom, kar je dejavnik tveganja za ED. Moški z metaboličnim sindromom imajo skoraj dvakrat večjo verjetnost za razvoj erektilne disfunkcije kot moški brez sindroma, zato lahko dodajanje zdravih maščob v prehrano, na primer maščob v avokadu, izboljša prebavo.

Hrana za povečanje libida

Hrano, ki lahko pomaga ljudem izboljšati libido, običajno imenujemo afrodiziaki, po Afroditi, starogrški boginji ljubezni. Ostrige so med najbolj znanimi afrodiziaki v zgodovini. Njihovi učinki so lahko posledica vsebnosti cinka. Cink je mineral, ki ga telo vsak dan potrebuje za številne vitalne funkcije, kot so celični metabolizem, vzdržljivost in uravnavanje ravni testosterona. Testosteron je najpomembnejši moški spolni hormon.

Ena starejša študija je pokazala, da bi lahko cink bil koristen za zdravljenje ED pri ljudeh s kronično ledvično boleznijo. Ostrige imajo več cinka kot katero koli drugo živilo. Nekaj ​​primerov drugih živil, ki vsebujejo veliko cinka:

  • rak
  • jastog
  • rdeče meso
  • obogatene žitarice za zajtrk
  • pinjole

Živila, ki pomagajo vzdrževati erekcijo

Kadar ima oseba težave pri pridobivanju in vzdrževanju erekcije, to zdravniki označujejo kot ED. Po podatkih fundacije za urološko oskrbo ED prizadene več kot 100 milijonov moških. Razumevanje fizičnih, mentalnih in čustvenih dejavnikov, ki prispevajo k ED, lahko ljudem pomaga pri izbiri prehrane, ki spodbuja boljši seks. Poleg prehrane obstajajo tudi drugi načini zdravljenja (npr. Viagra, šumeče tablete kamagra, itd,…)

Dejavniki, ki prispevajo k ED, vključujejo:

  • težave s krvjo, ki se pretaka v penis in ostane v penisu
  • poškodbe živčnih centrov v penisu
  • neželeni učinki zdravil, sevanja in drugih medicinskih postopkov
  • depresija, tesnoba in stres

V eni izmed raziskav so raziskovalci povečali večji vnos sadja s 14-odstotnim zmanjšanjem tveganja za pojav ED. Za to izboljšanje je morda kriva vsebnost flavonoidov v številnih sadežih.

Živila, bogata z flavonoidi, vključujejo:

  • jagode
  • agrumi
  • grozdje
  • jabolka
  • pekoča paprika
  • kakavovi izdelki
  • rdeče vino
  • čaj (zeleni, beli in črni)